کاپ خلاقیت  برای بانک مهر اقتصاد

در چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران که با موضوع خلاقیت، نوآوری و تمایز با حضور اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد برای اولین بار «کاپ خلاقیت» به ۱۰ روابط عمومی برتر اهدا شد.

برپایه این گزارش  در رویداد مذکور،  بانک مهر اقتصاد توانست  کاپ خلاقیت از چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران را کسب کند و روابط عمومی بانک مهر اقتصاد نیز با ارائه سند راهبردی ارتباطی بانک در میان برترین ها قرار گرفت.همچنین در این کنفرنس سه مقاله برتر در حوزه روابط عمومی نیز معرفی شدند که تندیس مقاله سوم به روابط عمومی بانک مهر اقتصاد رسید.

این گزارش  می افزاید که در آیین‌ افتتاحیه چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران از دو کتاب علمی با عنوان «روابط عمومی دانش‌ محور و مدیریت محتوا» و «استانداردهای روابط عمومی جلد سوم» رونمایی شد . این کتب حاوی فرآیندهای مدیریتی بوده و بخشی از آن برای نخستین بار به راهنماهای حوزه روابط عمومی که توسط انجمن خبرگان روابط عمومی طراحی شده پرداخته است.

گفتنی است پذیرش و تطبیق حرفه‌ای با تاکید بر اصول تمایز، خلاقیت و نوآوری، راهبرد‌های توسعه‌ای و حرفه‌ای خلاقیت و نوآوری، استراتژی، برنامه ریزی و ارزش آفرینی در روابط عمومی خلاق و نوآور، ظرفیت شناسی و تاثیرگذاری نوآوری و خلاقیت در اثربخشی فعالیت‌های روابط عمومی، منابع انسانی، فرهنگ سازمانی و روابط عمومی نوآور و خلاق، توصیف و تحلیل وضعیت موجود نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی، تحلیل نقش سازمان‌ها و موسسات غیردولتی در ارتقا فعالیت ها، از جمله موضوعات اصلی این کنفرانس بود.

کد خبر 390160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =